گوناگون


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

      گو نا گو ن

    زیر دریایی به شکل تانک

پژوهشگران هنرستان the Transatlantic Seafloo  در امریکا  زیردریایی Pathfinder را به شکل تانک طراحی وساخته اند که ازهمه امکانات برای انجام پژوهش های علمی در  کف  و عمق دریاها واقیانوس ها برخورداراست.

Pathfinder انجام تحقیقات در خصوص  مناطق عبور  و مرورسریع دیگر زیر دریایی ها در عمق و کف اقیانوس ها را تسهیل خواهد کرد.

 

      دوچرخه  آبی

 یک شرکت امریکایی به نامHydrodome یک دوچرخه آبی غواص  طراحی وساخته است . این دوچرخه شبیه دو چرخه معمولی  است، اما چرخ ندارد. از سیستم مکان یابی وکپسولهای اکسیژن برخوردار است. می تواند براحتی 180 درجه به دور خود بچرخد.

شرکتHydrodome این دوچرخه های آبی را به مبلغ 25 دلار  در ساعت به علاقه مندان کرایه می دهد.

 

   متکای لرزاننده

 معمولا" اکثر مردم برای بیدار شدن از خواب در زمانی مشخص از ساعت یا موبایل استفاده می کنند ، اما یک شرکت آمریکایی به نامyankodesign  متکایی طراحی وساخته است که دارای سیستم لرزشی است  و فرد را درساعتی مشخص با لرزاندن ملایم از خواب بیدار می کند.

 به این متکا نواری متصل می شود که با تنظیم زمان بیدار شدن شخص بر روی آن ، طبق ساعت زمانبندی شده تکانهای ملایمی می خورد وفرد  را بدون هرگونه ناراحتی که برخی از ساعت ها برای افراد ایجاد می کنند ، شخص را از خواب بیدار می کند.

 

   تمساح های بی آزار

بی آزاری وآرام بودن تمساح ها در روستای " با گا" در کشور " گینه" اکثر دانشمندان جهان را شگفت زده کرده است ، زیرا نوعب دوستی وآرامش بی نظیر بین ساکنان این روستا واین جانوران درنده وجود دارد.

ساکنان این روستا معتقدند که این تمساح ها ارواح نزدیکان درگذشته آنان هستند واذیت وآزار این تمساح را حرام دانسته اند و هر روز چند وعده غذا به تمساح ها می دهند.

این تمساح ها تاکنون به هیچیک از ساکنان روستای  " باگا" حمله نکرده اند وآنچه که باعث تعجب همگان شده است حمله نکردن این تمساح به هیچ یک از ساکنان روستا است.

روستای " باگا" اکنون توجه اکثر گردشگران را به خود جلب کرده است ، زیرا هرگز در هیچ نقطه ای از جهان به جز روستای " باگا" نمی توان این دوستی را بین انسان وحیوانات درنده را دید.

  رود نیل

 تصویر زیبایی از شهر اسوان در جنوب مصر

 

   شهر شانگهای چین در فاصله 20 سال

 

  تابلوهای زیبا

   شکار لحظه ها

   وبالاخره 3 پس زمینه تقدیم شما عزیزان :



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 23 دی 1390برچسب:,ساعت 19:16 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت