قورباغه شفاف


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

 

قورباغه شفاف

 

 

mz mz 437 فيديو وصور لضفدع شفاف تستطيع رؤية أعضائه الداخلية من الخارج

 

قورباغه شفاف اولین بار درسال 1872 در اکوادر کشف شد و اکنون این نمونه ماده از گونه Hyperolius leucotaeniu به تازگی در رودخانه "الیلا" در جنوب شرقی این کشور آفریقایی دوباره مشاهده شده است.

 

mz mz 918 620x371 فيديو وصور لضفدع شفاف تستطيع رؤية أعضائه الداخلية من الخارج

 


«هیاللینوباتراکیوم پلوسیدوم» نام علمی قورباغه ای است که مردم آن را با نام قورباغه شفاف یا بلورین می شناسند. این قورباغه واقعا شفاف است و می توان دل و روده اش را از روی پوستش دید. برخلاف ظاهر جالبش،  قورباغه ای است کاملا سمی است.
 
 
 
mz mz 1108 فيديو وصور لضفدع شفاف تستطيع رؤية أعضائه الداخلية من الخارج
 
 
اندازه این قورباغه بین 1.4 تا 3 سانتیمتر است و زیستگاه آن درجنگلهای استواییمريكای مرکزی است.
 
 
 
mz mz 341 فيديو وصور لضفدع شفاف تستطيع رؤية أعضائه الداخلية من الخارج
 
 
قورباغه های ماده بر روی درختان بلند نزدیک به رودخانه ها تخمگذاری می کنند.
 
 
mz mz 261 فيديو وصور لضفدع شفاف تستطيع رؤية أعضائه الداخلية من الخارج
 
 
اکنون نزدیک به 134 گونه از قورباغه های شفاف در جهان وجود دارد که نسل 60 گونه آنها در معرض انقراض قراردارد.
 

mz mz 530 فيديو وصور لضفدع شفاف تستطيع رؤية أعضائه الداخلية من الخارج

 

mz mz 627 فيديو وصور لضفدع شفاف تستطيع رؤية أعضائه الداخلية من الخارج

 

mz mz 722 فيديو وصور لضفدع شفاف تستطيع رؤية أعضائه الداخلية من الخارج

 

mz mz 819 فيديو وصور لضفدع شفاف تستطيع رؤية أعضائه الداخلية من الخارج

 

mz mz 1016 فيديو وصور لضفدع شفاف تستطيع رؤية أعضائه الداخلية من الخارج

 

 دوستان لطفا" با کلیک روی تصویر متحرک هریک از وبلاگهای زیر  (ازهمه چیز از همه جا -گستره -متنوع ) ازآنها بازدید فرمایید:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:,ساعت 1:0 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت