تصاویری از خانه و نوه


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 
 

تصاویری از خانه و نوه

 

"هیفاء وهبی" خواننده لبنانی

 

1595 صور منزل هيفاء وهبي من الداخل والخارج

 

در مطلب امروز تصاویری از خانه هيفاء وهبي خواننده مشهور لبنانی که مجلل ترین خانه در بیروت پایتخت  لبنان به شمار می رود، تقدیم حضور شما عزیزان می کنم..

 

 

2308 صور منزل هيفاء وهبي من الداخل والخارج

 

این خانه  در دامنه کوه و در ساحل دریا قراردارد و  بر سر در این خانه  کلمه الله بر روی سنگهای قیمتی نوشته است  که هنگام ورود به خانه  هیفاء جلب توجه می کند..  

 

3233 صور منزل هيفاء وهبي من الداخل والخارج

 

هیفاء وهبی در آشپزی نیز بسیار خبر ه است و آشپزی و خانه داری  از مادرش فرا گرفته است.

 

4207 صور منزل هيفاء وهبي من الداخل والخارج

 

هیفاء می گوید: درکنار همسرش " احمد ابو هشیمه" احساس آرامش و امنیت می کند . وی در باره لباسهای و کفشهایش می گوید: دارای کفشها و لباسهای گرانقیمتی است و قصد دارد  نمایشگاهی برای فروش این لباسها و کفش ها با خضور  ثروتمندان برگزار کند و  پول بدست آمده را به یک سازمان خیریه بدهد.


5177 صور منزل هيفاء وهبي من الداخل والخارج

 

6164 صور منزل هيفاء وهبي من الداخل والخارج

 

7151 صور منزل هيفاء وهبي من الداخل والخارج

 

8129 صور منزل هيفاء وهبي من الداخل والخارج

 

9120 صور منزل هيفاء وهبي من الداخل والخارج

 

دوستان برغم شایعه جدایی هيفاء وهبي از احمد ابو هشیمه میلیاردر مصری ، اخیر ا" تصاویری از نوه او به نام  " رهف" در یکی از نشریات منتشر  شد. 

 

hayfa 2 بالصور: الظهور الأول لرهف حفيدة الفنانة اللبنانية هيفاء وهبي

 

زینب دختر هیفاء و هبی  که با همسر ش" شعبان فواز"  سرمایه دار کویتی در کویت زندگی می کند ،با ابراز تعجب از شایعه جدایی مادر ش و نکذیب این خبر گفت: از ناراحتی مادرش ناراحت و از شادی او شاد خواهد شد. او اظهار امیدواری کرد که بتواند بزودی مادر ش را ببینید..

  

zeinab wehbi 12 بالصور: الظهور الأول لرهف حفيدة الفنانة اللبنانية هيفاء وهبي

 

rahaf 1 بالصور: الظهور الأول لرهف حفيدة الفنانة اللبنانية هيفاء وهبي

rahaf 2 بالصور: الظهور الأول لرهف حفيدة الفنانة اللبنانية هيفاء وهبي

rahaf 3 بالصور: الظهور الأول لرهف حفيدة الفنانة اللبنانية هيفاء وهبي

rahaf 2 بالصور: الظهور الأول لرهف حفيدة الفنانة اللبنانية هيفاء وهبي

 

  

 دوستان لطفا" با کلیک روی تصویر متحرک هریک از وبلاگهای زیر  (ازهمه چیز از همه جا -گستره -متنوع ) ازآنها بازدید فرمایید:

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:,ساعت 1:7 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت