کافی شاپ یخی در دبی


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

کافی شاپ یخی در دبی

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

در  شهر دبی دومین شهر بزرگ امارات متحده عربی  کافی شاپی وجود دارد که به طورکامل از یخ ساخته شده است.

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

مسافران و مشتریان این کافی شاپ برای گریز از گرمای طاقت فرسای تابستان به این کافی شاپ پناه می آورند و ازآرامش موجود در این محل لذت می برند.

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

دراین کافی شاپ نوشیدنی های سرد و گرم وغذاهای متنوع در اختیار مشتریان قرارداده می شود.

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

همچنین در این  کافی شاپ برای افرادی که طاقت تحمل سرما را ندارند ، محل های گرمی در نظر گرفته شده است.

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

مشتریان این کافی شاپ نیز می توانند از تماشای مجسمه های یخی در آن لذت ببرند. 

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 

بالصور - مقهى رائع فى دبى مصنوع بالكامل من الجليد

 


بارکد این وبلاگ برای گوشیهای موبایل

 

 

دوستان لطفا" با کلیک روی عنوان وبلاگهای ازهمه چیز ازهمه جا   متنوع   مصور  من هنا و هناک  یا کلیک روی تصاویر متحرک زیر ازاین وبلاگها بازدید فرمایید:

  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,ساعت 9:48 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت