هتل تجربه زتدگی آوارگان در سوئد


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان


هتل  تجربه زتدگی آوارگان در سوئد

 

یکی از هتل ها در شهر " گوتنبرگ" سوئد در اقدامی منحصر به فرد تصمیم گرفت به مشتریان خود امکان دهد تا زندگی افراد آواره و بی خانمان را تجربه کنند.

 

 من اغرب فنادق العالم - فندق يتيح لنزلائه تجربة حياة المتشردين

 

 این ابتکار هتل  " واکتوم"  در شهر" گوتنبرگ" سوئد نخستین اقدام در جهان به شمار می رود، زیرا به مشتریان هتل امکان داده می شود درهوای آزاد و حتی در فضاهای نامناسب مثل زیر پل ها و در حاشیه خیابانها بخوابند.

 

 من اغرب فنادق العالم - فندق يتيح لنزلائه تجربة حياة المتشردين

 

مسئولین این هتل می گویند: به هریک از مشتریان تعدادی روزنامه باطله و کثیف  یا یک صندلی داده می شود و آنها باید در هوای سرد در فضای آزاد  بخوابند تا  درد و رنج های افراد بی خانمان را احساس کنند.

 

من اغرب فنادق العالم - فندق يتيح لنزلائه تجربة حياة المتشردين

 

من اغرب فنادق العالم - فندق يتيح لنزلائه تجربة حياة المتشردين

 

من اغرب فنادق العالم - فندق يتيح لنزلائه تجربة حياة المتشردين

 

من اغرب فنادق العالم - فندق يتيح لنزلائه تجربة حياة المتشردين

 

من اغرب فنادق العالم - فندق يتيح لنزلائه تجربة حياة المتشردين

 

من اغرب فنادق العالم - فندق يتيح لنزلائه تجربة حياة المتشردين

 

من اغرب فنادق العالم - فندق يتيح لنزلائه تجربة حياة المتشردين

 

هزینه یک شب اقامت در این هتل 15 دلار است که در اختیارسازمان حمایت از بی خانمانان درشهر " گوتنبرگ" سوئد گذارده خواهد شد .

 

من اغرب فنادق العالم - فندق يتيح لنزلائه تجربة حياة المتشردين

 


بارکد این وبلاگ برای گوشیهای موبایل

 

 

دوستان لطفا" با کلیک روی عنوان وبلاگهای ازهمه چیز ازهمه جا   متنوع   مصور  من هنا و هناک  یا کلیک روی تصاویر متحرک زیر ازاین وبلاگها بازدید فرمایید:


نظرات شما عزیزان:

Bidbux
ساعت20:48---16 فروردين 1392
سلام عزیزم
میخوای اینترنت برات یه منبع درآمد کلان باشه؟! میزان درآمدت در ماه میتونه از 30 هزار تومن تا 30 میلیون تومن باشه و فقط و فقط به پشتکار خودت بستگی داره. وقت زیادی هم ازت نمیگیره... به هیچ سرمایه اولیه ای هم نیاز نداری... بنابراین توصیه میکنم حتما امتحان کنی و مطمئن باش که ضرر نمیکنی. برای اطلاعات تکمیلی به آدرس زیر بیا... منتظرتم عزیزم...
http://bid.loxblog.com/post/137/.htm




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 16 فروردين 1392برچسب:,ساعت 9:24 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت