کارهنری پیکر تراشی روی تنه درختان


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

کارهنری پیکر تراشی روی تنه درختان

 

پیکرتراشی روی تنه درختان نوع دیگری از کار هنری است که " کیت گینگیز" هنرمند پیکر تراش ساکن جزیره " سانت سیمونز" در نزدیک  سواحل  جورجیا در آمریکای شمالی به آن مشغول است. 

 

فن النحت على الأشجار - رائعة من روائع الفن

 

این هنرمند کارهنری پیکر تراشی بر روی تنه درختان را از سال 1982 یعنی از دوران دبیرستان آغازکرد و نخستین کارهنری خود را روی درخت خانه اشان انجام داد  و آنرا " کارور" نامید. 

 

فن النحت على الأشجار - رائعة من روائع الفن

 

در آغاز این کار هنری برای "کیت گینگیز" یک تفریح بود ، ولی بعدها به شغلی پر درآمد تبدیل شد.

 

فن النحت على الأشجار - رائعة من روائع الفن

 

"کیت گینگیز" با استفاده از ابزارهای ساده به  این کارهنری خود روی درختان جزیره" سانت سیمونز" می پردازد و تاکنون 20 مجسمه زیبا روی تنه درختان این جزیره خلق کرده و شگفتی ساکنان این جزیره را بر انگیخته است.

 

فن النحت على الأشجار - رائعة من روائع الفن


پیکرتراشی روی تنه هریک از درختان بلوط این جزیره دو تا چهار روز طول می کشد.


فن النحت على الأشجار - رائعة من روائع الفن

 

" کیت" روی تنه همه درختان این جزیره تنها مجسمه های از چهره دریانوردانی را ساخته است که گفته می شود در نزدیک این جزیره غرق شده اند.

 

فن النحت على الأشجار - رائعة من روائع الفن

  

  با

بارکد این وبلاگ برای گوشیهای موبایل

 

 

دوستان لطفا" با کلیک روی عنوان وبلاگهای ازهمه چیز ازهمه جا   متنوع   مصور  من هنا و هناک  یا کلیک روی تصاویر متحرک زیر ازاین وبلاگها بازدید فرمایید:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:,ساعت 16:33 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت