تصاویری از درگیری بین شیرها


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

تصاویری از درگیری بین شیرها

 

1406 mz mz 1 صور: أسد دخيل يفقد هيبته وسط هجوم مؤلم من مجموعة لبؤات

 

"سارا سکینر" عکاس حرفه ای انگلیسی موفق به عکسبرداری از  صحنه درگیری تعدادی از شیرها با شیری که به قلمرو آنها  در منطقه حفاظت شده  “ماساي مارا” در کنیا تجاوز کرده وقصد حمله به  بچه های آنها را داشته ، شده است. 

 

1406 mz mz 2 صور: أسد دخيل يفقد هيبته وسط هجوم مؤلم من مجموعة لبؤات

 

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید ، شیر متجاوز  ضربات  شدید  و کوبنده شیرها شده است:

 

1406 mz mz 3 صور: أسد دخيل يفقد هيبته وسط هجوم مؤلم من مجموعة لبؤات

 

این عکاس انگلیسی گفت: "من همیشه در این منطقه حفاظت شده تردد می کنم تا سوژه ای برای عکاسی بیابم و گاهی شاهد درگیری های شدیدی بین حیواناتی که به قلمرو دیگر حیوانات تجاوز می کنند هستم که این تصاویر یکی از سوژه های من به شمار می رود".

 

1406 mz mz 4 صور: أسد دخيل يفقد هيبته وسط هجوم مؤلم من مجموعة لبؤات

 

1406 mz mz 5 صور: أسد دخيل يفقد هيبته وسط هجوم مؤلم من مجموعة لبؤات

 

1406 mz mz 6 صور: أسد دخيل يفقد هيبته وسط هجوم مؤلم من مجموعة لبؤات

 

1406 mz mz 7 صور: أسد دخيل يفقد هيبته وسط هجوم مؤلم من مجموعة لبؤات

 

1406 mz mz 8 صور: أسد دخيل يفقد هيبته وسط هجوم مؤلم من مجموعة لبؤات


 


بارکد این وبلاگ برای گوشیهای موبایل

 
 

دوستان لطفا" با کلیک روی عنوان وبلاگهای ازهمه چیز ازهمه جا گستره    متنوع   مصور  من هنا و هناک  یا کلیک روی تصاویر متحرک زیر ازاین وبلاگها بازدید فرمایید:  

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:,ساعت 23:55 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت