9هتل مجلل جهان


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

 

9هتل مجلل جهان

 

 

hotels جولة مصورة في أروع 9 فنادق حول العالم

 

سایت اینترنتی Luxurylaunches  به بررسی وضعیت 9 هتل زیبا و مجلل با طراحی بسیار عالی و سرویس دهی و خدمات بی نظیردر جهان پرداخته است. این هتل ها براساس رتبه  بندی انجام شده از سوی این سایت به شرح زیر می باشند:

 

 

رتبه نخست: هتل “شلوس هتل إم گرونه والد” است . این هتل در برلین واقع شده  و " كارل لاگرفيلد " آنرا طراحی و ساخته است . 

این هتل 5 ستاره که در محل کاخ قدیم “بالاس بانويتس” ساخته شده است، درردیف  مجلل ترین هتل های جهان قراردارد.

 

mz mz 11358 جولة مصورة في أروع 9 فنادق حول العالم

 

رتبة دوم : هتل “أرماني”  در ميلان ایتالیا است. این هتل را “جيورجيو أرماني” طراحی کرده است  . این هتل شامل  95  اتاق و31  جناخ است . در آخرین طبقه این هتل تفریحگاه زیبایی است که مشرف به شهر میلان است .

 

mz mz 2769 جولة مصورة في أروع 9 فنادق حول العالم

 

رتبة سوم: هتل “بولگاري”  در ميلان ایتالیا است . این هتل را  مهندسی به نام   “بولگاري”  طراحی وساخته است . درکنار این هتل پارک زیبایی قراردارد. هتل " بولگاری" دارای  58  اتاق  و 11 جناح است .  در نمای داخلی و دکوراسون این هتل از چوب بلوط استفاده شده است .

 

mz mz 3571 جولة مصورة في أروع 9 فنادق حول العالم

 

 رتبةچهارم : هتل “چيفال پلان” در فرانسه است . آنرا گروه مهندسی مجموعة “لويس ويتون مويه هينيسي” طراحی کرده است . مالک این هتل  “برنارد آرنو” مدیر اجرایی گروه مهندسی  “لويس ويتون مويه هينيسي” است .  این هتل دارای  34 اتاق و یک جناح برای تغییرلباس و حمام و استخر است .

 

mz mz 4506 جولة مصورة في أروع 9 فنادق حول العالم

 

رتبةپنجم : هتل “بيتي مولان”  در پاريس است.  “كريستيان لاكروا” که از مهمترین طراحان مد و معماری در پاریس به شمار می رود، آنرا طراحی کرده است.   این طر اح پیش از این  ،هتل “لو بيل شاس” در "سان جرمن" را طراحی کرده است . هتل “بيتي مولان” دارای  33 اتاق مجهز است . هزینه هر شب اقامت در این هتل بین 260 تا 520 دلار است.

 

mz mz 5464 جولة مصورة في أروع 9 فنادق حول العالم

 

 رتبة ششم : هتل “كلاريدج” در لندن است. طراح آن  “دايان وون ورستنبرگ” است .  این هتل یک هتل تاریخی جهان به شمار می رود. درسال 1800میلادی تاسیس شده است . این هتل در سال 1970 بازسازی شده است. هزینه اقامت هر شب در این هتل بین 520 تا 2390 دلار است.

 

mz mz 6430 جولة مصورة في أروع 9 فنادق حول العالم

 

رتبة هفتم : هتل “پلازو ويرساچي” در أستراليا است . این هتل را که در ماه سپتامبر2000 کشایش یافته است ،مهندسی به نام  “ويرساچي”  طراحی کرده است.   میهمانان این هتل می توانند از مراکز خرید “ويرساچي” خریداری کنند و دراین هتل اقامت نمایند.

 

mz mz 7387 جولة مصورة في أروع 9 فنادق حول العالم

 

رتبةهشتم : هتل “پورتره سويت” در رم ایتالیا است . " سيلواتور ويراگامو" آنرا طراحی کرده است . دارای 14 جناح با همه امکانات رفاهی است . " سيلواتور ويراگامو" در طراحی این هتل از آثار تاریخی  دهه پنجاه میلادی در رم الهام گرفته است.

 

mz mz 8350 جولة مصورة في أروع 9 فنادق حول العالم

 

رتبةنهم و آخر:  هتل “بونتا كانا”  در جمهوري دومینیکن" است. طراح آن " أسكار دي لارنتا" است. میهمانان این هتل می توانند از بازی گلف لذت ببرند. این هتل دارای 30 جناح و 13 ویلا است که از همه امکانات رفاهی برخوردارند.

 

mz mz 9314 جولة مصورة في أروع 9 فنادق حول العالم

 

دوستان لطفا" با کلیک روی عنوان وبلاگهای زیرا ازآنها بازدید فرمایید:

ازهمه چیز ازهمه جا

      گستره  

          متنوع      

من هنا و هناک

مصور

دوستان عزیز بازدیدکننده شما می توانید فایل های مورد نیاز خود را در زمینه های سئولات آزمونهای استخدامی و آموزشی و پایان نامه های مختلف  و غیره را از قسمت پیوندهای روزانه این وبلاگ دانلود کنید:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,ساعت 1:6 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت