پنج آسانسور عجیب جهان


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

 

 

پنج آسانسور عجیب جهان


آسانسورها ابتدا تنها یک سطح افقی برای بالا  و پایین بردن وسایل بودند که بوسیله طناب و قرقره های مخصوصی بالا وپایین می شدند، ولی به مرور زمان این آسانسورها متحول شدند و به شکل های گوناگون  و عجیب و غریبی در آمدند.

در مطلب امروز به معرفی 5 آسانسور عجیب و غریب می پردازم :

 

1

mz mz 11296 شاهد أغرب 5 مصاعد في العالم

 

این آسانسور عجیب که در تصویر می بینید در یکی از هتل های برلین پایتخت آلمان قراردارد. این آسانسور از شیشه ساخته شده است. 25 متر طول دارد و به شکل آکواریوم طراحی و ساخته شده است. درداخل آن  نزدیک به 900 هزار لیتر  آب و بیش از 2600 نوع ماهی وجود دارد. برای ساخت آن بیش از12.8 میلیون یورو هزینه شده است.

 

2

 mz mz 2703 493x600 شاهد أغرب 5 مصاعد في العالم

 

این آسانسور در  هلند قراردارد. می توان به مدت یک روز در آن اقامت کرد ، زیرا برای همین هدف طراحی و ساخته شده است. در داخل آن میز و ساعت و قهوه ساز و کتاب و کتابخانه و تلفن و تخت کوچکی برای استراحت وجود دارد.

 

 3

mz mz 3532 566x600 شاهد أغرب 5 مصاعد في العالم

 

این آسانسور عجیب و غریب در یکی از آسمانخراشهای شهر نیویورک آمریکا واقع شده است. این آسانسور در واقع یک اتاق کامل و مجهز به دکوراسیون  و زیبا است.

 

4

mz mz 4468 شاهد أغرب 5 مصاعد في العالم

 

یکی از شرکت های مهندسی در لندن این آسانسور را برای ساختمانهای خود با هدف ایجاد آرامش و بالا بردن روحیه کارکنانش طراحی و ساخته است. این شرکت در دیوارهای این آسانسور آب نباتها و شکلاتهایی را قرارداده که کارکنان آن باید هنگام استفاده از آسانسور این آب نبات ها و شکلات ها را لیس بزنند.

 

5

mz mz 5425 561x600 شاهد أغرب 5 مصاعد في العالم

 

این آسانسورکهskyview نام دارد، در سوئد  واقع شده و از زیباترین آسانسورهای جهان به شمار می رود. استفاده از این آسانسور  شما را به سفری خیال انگیز در آسمان استکهلم می برد. این آسانسور به صورت یک کپسول شیشه ای طراحی شده و استفاده کنندگان از آن احساس می کنند در آسمانها پرواز می کنند.

  

 دوستان لطفا" با کلیک روی تصویر متحرک هریک از وبلاگهای زیریا عنوان آنها  (ازهمه چیز ازهمه جا-گستره -متنوع  و وبلاگ عربی  من هنا و هناک) ازآنها بازدید فرمایید:  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:,ساعت 1:9 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت